caglaoztrk Kasılma nasıl bir şey, benim 28.haftamdan beri bebiş sağ tarafıma öyle bi dayanıyor ki o tarafım taş gibi oluyor kasılma da buna benzer bir şey diyorlar kafam karışıyor 😅
seyma0661 caglaoztrk bence kasılma o değiş bebiş gerneştiği için ara ara sağ tarafıma dayanıyor başını hissediyorum yamuluyor karnım sonra normal düzeliyor. Sancım çıkmadı nstde
mlkkk caglaoztrk o bebek ayağını başını filan dayıyorsafa öyle hissettiriyor ama kasılma tüm karnı saran birşey aslında aynı sertleşme gibi ama tüm karnı sarıyor en azından ben öyle hissediyordum ilk sancılarımda 🙂
Almirolie caglaoztrk benim bebeğim ne zaman göğüs kafesime doğru toplaşırsa ve tüm karnımda gerginlik hissettiğim anda sancı çıkıyordu
Mercan0652 caglaoztrk ya benimki de sağda dünden beri orda tekme atınca da canim aciyor sola gitmedi bı türlü 28 haftaligim bende 😆 sağda hareketi de kısıtlı gibi sanki bir sürü yer var oraya yerleşti ya
Meryeli caglaoztrk bende merak ediyorum 28. Haftadayım. Bi yere dayıyor kendini o esnada sanki çarpıntı gibi hissim oluyor. Bi yere dayandığını net şekilde anlıyorum
caglaoztrk Meryeli dün doktora sordum kasılmanın farkını anlarsın, böyle toplanmaları da günde 10 kereye kadar normalmiş
Ness54 Meryeli ay o çarpıntı hissi 1 haftadır bende de var her bi tarafa toplandığında.. 31.haftadayım.. Siz ne durumdasınız ? Normalmiymiş doktorunuza danıştınız mı bu konuyu hiç ?
Ness54 Meryeli Çok şükür sağlıkla , huzurla büyüsün inşAllah. Bende hayırlısıyla bi o haftayı görseydiiiim 🫠 Çarpıntı , kasılma hergün bir telaş.. Zor gerçekten ..