Tubaala 25+4 deyiz ve felaket diş ağrısı çekiyorum bugün antibiyotik başladılar ama hela geçmedi öneriniz var mı
tazemom__ Tubaala benim de 7. Hafta çok kötü dişim karanfil koydum biraz fayda etti 3-4 saat önerileri ben de alırım. Antibiyotik zararlı değil mi
Tubaala tazemom__ klamoks verdi gebeler kullanabiliyormuş diş dr öyle söyledi kanal tedavisi yapalım dediler ama istemedim en son çare tuzlu gargara yapıyroum bendE ama 10 dk sonra aynı
Tubaala Tubaala kbscm2461 benim de aynı uyuyunca daha da bastırıyır ağrı antibiyotikden sonra ama sanki bu gece bir tık daha rahatladım
kbscm2461 Şuan bende aynı şeyleri yaşıyorum ben agumentin ve parol la hafiflettim ama konuşamıyorum hala hava aldirmamaya çalışıyorum