Normalmiş canım o ben henüz 13+2 yım ama doktorum bana o şekilde ağrılar yaşarsan korkma demişti. Bebek ağırlaşıyor ve hareketleniyormus vecrahmin iyice genişliyor o da ağrı sancı yapıyormuş hiç geçmeyen agriysa o zaman doktoruna görün ama ara ara girip çıkıyorsa sorun yok