Salihaa42 11+0 kız olduğunu düşünüyorum pazartesi kontrolüm var bakalım görünür mü bilmem. Annem ve eşim biliyor cinsiyet öğrenene kadar eşim tarafına söylemeyeceğim karnım çıkana kadar da başkalarına söylemeyeceğim
Papatyael47 @"Tugba29_ Tugba29_ benim ilk gebeliğimde 15 yada 16. Haftada tahminde bulunmuştu özelde detaylıda da değişmedi
2Princess1Mom Hazelsss Merhaba özelde öğrendim. 13+6 da benziyor dedi doktorum dayanamadım tam 1 hafta sonra 14+6 da tekrar gittim %90 kız dedi 😊
DENIZ_55 Basakparlar benimde 2 hafta önde gidiyor önce şekerden şüphelendiler sonra takip yaptim evde doktor baktı seker tansiyonum iyi ama genlerle alakalı demekki iri bir bebegin olacak senin dedi her bebegi önde gelişen hasta olduğu anlamına gelmiyor ama normal doğum olmazmış bende sezeryan olacağım için doktor sorun yok dedi
Duruu3 Basakparlar bebek iri olduğu için maşallah o yüzden diyorlar benim diğer oğlum da 2 hafta önden gidiyordu sıkıntı olmadı sezeryan olduğum için