Bsrabzkrt bizde 19 olduk mide bulantısı kusma bende çok yaşadım ama hiç merak etmeyin 12 den sonra falan baya azalıyor ve çok güzel enerjik bir dönem başlıyor inşallah sizinde öyle olur💖Doktorum bana prilam yazmıştı çok iyi geliyor kusmayı önlüyor bulantıyı kesiyor hala ne olur ne olmaz diye kullanıyorum isterseniz doktorunuza danışın🤲🏻