Melikebelo öyle bir sağ göğsümün altında batma varki bazen diyorum ki burası morardı herhalde. Açıp bakıyorum. Şimdi 34 haftanın artılarındayız gene var batma.. yemek yiyince daha kötü oluyor yemeyince acıkıyorum:( ben en çok bu ağrıdan şikayetçiyim..