Hanımlar hamile değilim ama alt karın bölgem (yumurtalık rahim vs olduğunu düşünüyorum) ve vajina kısmında çok kötü bir ağrı var 3 saattir. Arada sancı gibi de oluyor 8 aylik oğlum var kucagima alamıyorum. Sanki birsey çıkacakmış gibi öyle bir baskı oluyor. Eğilip kalkamıyorum ağrıdan, doğrulup yürüyemiyorum.daha önce yaşan var mı bu durumu bilgisi olan benimle paylaşabilir mi. Ve yarın acile gitsem orada bakarlar mi bu duruma acaba