Nunuke Yarin tam 20 haftalik oluyoruz bende 2-3 aksamdir yataga sirt ustu uzaninca hissediyorum, bir kac kere tekmeliyor aksamlari. Bugun ilk defa gunduzde uzanirken tekmeledi ama disardan da annem elini koydu ve hissetti 🥰 darisi bir an once herkesin basinaaa 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Ecece Teonam canım böyle dalgalanır gibi karnın pıt pıtmı ediyo bende 16+4 üm q haftadır karnıma bakınca ve dokununca bu şekilde hissediyorum
Teonam Ecece evet ilk 16+4 de hissettiğimde kasığımın biraz üstünde pıt pıt atıyor gidiyordu 17+4 sen sonra baya baya sürekli hissetmeye başladım 😊 zayıf olduğum için erken başladı hissetmem.. 18+0 olduk şimdi biri eli karnıma koysa anlıyor 🥰
Mervebektass Sevim97 canım sakın korkma öyle aman aman çok büyük tekmeler hissetmiyorsun ben 19+4 oldum daha şimdi şimdi hissediyorum ve her an değil arada bir 🤗🤰
Lionyez Ben de bugün 19 haftaya girdik, bebiş in hareketlerini bende henüz hissetmedim. 59.9 ile gebe kaldım kilom hala aynı 🙂 bebiş 18 cm 135 Gr olmuş 😂