Kızlar merhaba detaylı ultrasonda bebeğimin el ve ayaklarının 6 parmaklı olduğu ve böbreklerinde kist ve bir problem daha olduğunu süzme işlemini gerçekleştirmediğini söylediler ve engelli doğup doğmayacağına bakmak için de amniyosentez yapılması gerektiğini söylediler bebeğinin böbreği böyle olup sağlıklı doğan var mı acaba parmaklara takılmıyorum onun tedavisi var dediler ama kafam çok karışık