051020antalya kızlar selam 31+5 olduk hiçbir şeyi hazır değil gibi hissediyorum. Dolap yerleştirmesi valizdir kıyafet yıkamadır hiçbir şey yapmadım 🤔 sizde durumlar nedir
irser 051020antalya 30 + 2 olduk bebisin esyalari hazirlandi benim eksiklerim var canta uapmadim daha
Baby_B 051020antalya 32+4 den selamlar Her sey hazir,sadece odasina perde hali avize kaldi Bir de hastane cantama dis macunu ve cikinca giymek icin esofman takimi koyucam İyi ki yapmisim her seyi yoksa yorulurdum suan Agirlastim artik🥲egilmek cok zor
anne123456 051020antalya ben şuan 37+1 deyim ama 32. Haftada bebişin tüm kıyafetleri yıkanıp ütülenmiş ve hastane çantamda hazırdı. Bence en kısa zamanda tamamlayın derim. Sonradan ağırlaşıyorsunuz eğilip kalkmak zor oluyor iyiki önceden tamamlamışım diyorum. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin 🌸🙏🏼
Dilek_aslndg Bende 31+6 yım kıyafetleri yıkadım tam ütülüyordum dün ütüm bozuldu yarım kaldı😔 onun haricinde oda yapmadım bütün eşyaları alındı benimde keza öyle sadece hastane çantası kaldı ütümü yaptırınca devam edicem yada kayınvalidemden alıcam ütüyü öyle yapacağım
Dilek_aslndg 051020antalya sizin durumunuz daha kötü Allah yardımcınız olsun yardım edecek birileri varsa sizin için daha iyi olur😊
fatmakymz 32 haftadaym, geçen hafta 1 hafta yıllık izin aldım ilk kızım okul tatili sebebiyle. Hastane çantamız hazır. Sadece biberon falan strelize işlemini yapmadım. Allah kolaylaştırın hepimizin işini.
ayse5487 051020antalya 35 . Haftamdayım daha bişey hazırlamadım o kadar ki yarınlar yokmuşçasına yaşıyorum 😅
startown ayse5487 🙋🏼♀️ben de ben de😄 İlkinde 32 de her şey hazırdı.Şimdi 35+5 deyim kıyafetler felan yıkandı eksik yok şükür ama çanta hazır değil.Her gün bu akşam hazırlıycam deyip kızımınuyuttuktan sonra koltukta mayışıp kalıyorum😵💫🤣
Melek_0288 051020antalya 33+6 herşey hazır 30 haftalıkken çantayı hazırladım şuan hazır bi şekilde doğumu belliyorum ağırlaşmadan yapın derim sonradan çok zor oluyor yapması
051020antalya Melek_0288 evet haklısınız cuma 32.haftam benimde izne ayrılacağım o zaman başlayacağım
seyma0661 051020antalya 33+2 olduk bebeğimin dolabı, hastane çantası hazır sadece kendime pijama vs alıcam. İyiki erkenden (31.haftada) halletmişim şuan yemek yapmaya bile kolum kalkmıyor 🫠
Starkmama21 051020antalya 32+1 hiç birşey yapmadım şubat ortası gibi hallederim inşallah 😅kıyafet bile almadım öyleli yani
Alyadnz33 051020antalya her aldığınız kıyafetleri yıkayıp utuleyip yerine koysaydiniz şuan ağırlaşmış gününüzde uzanır uyurdunuz işte sonra çok yoruluyorsunuz