Kızlar merhabalar ikidir idrar tahlili veriyorum ve normalde ph glukoz protein VS detaylı sonuç çıkarken ikidir verdiğimde tam idrar analizi negatif sonucu çıkıyor bu durumu yaşayan var mı enfeksiyon hangi değerden belli oluyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ detaylı dediğim halde sürekli bu şekilde çıkıyor