cnnyg ilk kızım deniz şimdi 2.ci kızıma hamileyim ona da ada ismini düşündük bakalim sağlıkla gelsinler kulağınıza hangisi hoş geliyorsa o işimi verin biz bir türlü kız ismi bulamadik söylerken garipsedik bize uyarmi ve soyadınızı da uyum sağlayalım dedik en sonunda en kulağımıza hoş gelen isim ada diye karar verdik