İlk gebeliğimi öğrendiğimde idrar testinde çok silik çktı ertesi Günü 16 ocak gidip acilde devlette kan verdim 23 çıktı 3 gün sonra pazar günü 19 Ocak bu sefer özelde kan verdim 45 çıktı bi hafta sonra tekrar pazar günü 26 Ocak kan verdim 480 çıktı bu sefer başka bi özel hastanede doktorda 2 gün sonra aynı saatte tekrar kan vermemiş istedi bugün verdim akşam sonuç 737 yarın sabah gidip doktora göstericem sizce sağlıklı bir artış mı daha önce başına gelenler yorumlarını yazabilir mi