Mrvkzlkya
Ben 39 +1 oldum hala gelmedi kuzum erkekler 40 haftayı dolduruyor genelde diye biliyorum ama benim kızım hala gelecek
Zbyde
[bilinmeyen] 38+5 iz dünden beri hafif ağrılarım olmaya başladı gelsin artık diyorum 😊 yarın randevum var bakalm bugüne kadar nst de sancı sıfırdı yarın çıkacak mi acaba
cansumutluasyaaa
Son 14 gün Arada çatı bel ağrısı giriyor ama bakalım ne zaman gelir beyefendi 😋
Glcdmrdmr
[bilinmeyen] 37+3 olduk daha hiç bir belirti yok ama ben korkuyorum doğumdan onun stresi sardı
Glcdmrdmr
[bilinmeyen] Bebekler ne zaman doğum kanalına girer acaba
Yaseminn69
[bilinmeyen] benim son 5 gün 40 haftaya ama hic bi belirti yok kiz cocuklari bu kadar geç gelirmi acaba bilemedim 😂
CemileSezer
[bilinmeyen] 38+3 ama ben de de bir belirti Yok içerde rahat galiba ☺️
Minnos53
37+6 bir kaç gündür karnımın altına sancı giriyor günde 2 kere ama kısa süreli rahatsız etmiyor beni onun dışında beklemedeyiz bizde 🤷🏻♀️
Leyla1995
bende 37+4 haftalik hamileyim 2 gundur karnim sertlesiyo bu sizce neden oluyor?
geceleri bacaklarimin arasi agriyo sizdede oluyor mu kizlar
Sevdagkm93
38+1hala tik yok ama ben bert bir hale geldim artik dayanamiyorum
Eda3460
Bende 38+2 deyim ama gelen giden yok ağrılarım var evet ama nstde sancı çıkmadı alttan muayenede yapıldı açılmada yok bakalım bekliyoruz kizimiz bize ne zaman gelicek ;)
Zbyde
[bilinmeyen] olmadım daha yarın gideceğim doktora bakalm ne diyecek 😁😄😁😄 olmadı sezeryan a al dicem napm sıkıldım beklemekten
Zbyde
[bilinmeyen] 38+5 deyim