momBg Beta 0.3 sizce yükselir mi aranızda böyle yaşayan varmı 😇 her zamanki regl olduğumdan çok çok az geldi yerleşme kanamasını yaşıyorum diye test verdim 0.3 bu durumu yaşayan bilgisi olan var mı💌💘
Aleyzeee momBg negatif bebişim maalesef çok test verdim doktor bana derdi 3.0 olsa belki yukselme şansı vardır diyebilirim ama 0.3 de şansı yok demişti
miroscumm momBg canım evet benim testte silik cıktı kan veridm 0.3 sonra testlere devam ettim gun gectikce koyulastı dun yeniden kan verdim 66 cıktı arada 3 gün var Allahtan ümit kesilmez🩷
nurismommy momBg canım benim bat 1 Şubat 5 gün önce kan verdiğimde 0,17 çıktı bugün tekrar kan verdim testler silik çıktığı için 0,71 çıktı negatif görünüyor ama mantıken hesapladigimda ikişer kat artmış oluyor ben hala umutluyum geç döllenme olabilir diye 🥲
momBg Annekuzusu066 canım normal de ayın 24 regl oldum ama yani inan anlamadım lu beş günde geceleri nerdeyse hiç kanamadı o şüphelendirdi ondan kan verdim 0.3 çıktı☺️
Aleyzeee momBg darısı sana olsun aşkm stres yapma ben 5 yılın sonunda pozitif gördüm raabim en kısa sürede en hayırlı vakitte hayırlı sağlıklı bebiş nasıl etsin sanada ❤️
Evrim-96 Canım şimdi gezinirken gördüm aynı sizinle betası 0.3 olan miroscumm diye birinde hamile olduğunu öğrenmiş kan verince allahtan umut kesilmez
Evrim-96 Testlerde görünmüş çizgi silik de olsa kan verince bu sayı çıkmış sonra bir daha kan vermiş artmış sanırım etiket yapılıyor mu bilmediğim için adını yazdım sadece
momBg Evrim-96 teşekkür ederim canım bakalım bende ara ara test yapacağım evde ayyy hepimiz güzel haberler alalım 🥰🥰
momBg miroscumm 0.3 çıktığında regl kaç gün gecikti acaba☺️ben tam anlamadım kendimi regl oldum sandım ama çok çok az geldi yerleşme kanaması gibi bi durum yaşadınız mı acaba💘
miroscumm momBg canım yorumu yeni gordum. Regl gecikmedi benim 0.3 çıktığında 6 gün vardı. Normalde yarın regl günüm 4 gün kala kan testinde çıktı😌
leyl25 miroscumm merhaba ben hastalığımdan dolayı 10 gün önce kan vermek zorunda kaldım 0.04 çıktı sizin de böylemiydi yazım şekli
Mzzz nurismommy 0.17 ile 0.71 arasında bir fark yok canım biliyorum çok istiyorsun her şeyden bir umut cikarmaya çalışıyorsun ama o 2 katı artma denilen şey böyle değil