Doğum parmak izi gibidir kimsenin doğum hikayesi diğerine benzemez. Ben hamileliğim boyunca doğumu hiç düşünmedim ve kimsenin hikayesini dinleyip kendimi de etkilemedim ve bilmemek çok daha iyi kendi hikayemi yazdım 🌸 sadece o an doktoru ve ebeyi dinledim, zaten bebek kendiliğinden geliyo, hiçbir şey bilmeyen insanlar bile doğurur çünkü bebek her şeyi biliyor 🤍 içinde olduğunuz sürecin tadını çıkarın her an çok kıymetli 🙏🏻