Kbrmsl benim ikiz olsaydı yattıkları yer ayrı oynadıkları yer ayrı yapardım iki kız yada iki erkekse ayırmazdım odaları büyüdüklerinde beraber oturup ders çalışsınlar aynı saatte beraber yatıp sohbet muhabbet ederek birlikte uyusunlar diye. Zaten ergenliğe girince kendiler der ayrı oda istiyoruz diye, ergenliğe girmeden odalarını ayırmazdım.