Esrakalkanc Kızlarrr ne yaptıysam oglusum gelmıyoo yuruyus hurma ılıskı ananas her sey İlk gebelıgı olup bu günlerde doguran yok mu ya artık cok zorlanıyorummm
Jasmine2426 Esrakalkanc valla 1 hafta önce 40+4 te dogurdum 1 gün beklese suni sancı alıcaktım , bebek ne zaman isterse ozaman geliyo
fatsfats-92 39+3 de doğurmuştuum bezle yerleri sil bacım hem evin temizlenmiş olur vala akşamına sancılarım başlamıştı😂
Esrakalkanc fatsfats-92 kız deniyorum gece gunduz elımde Bez comelerek ev sılıyorum kac gundur yok gelmıyo
fatsfats-92 Esrakalkanc Açıklık yok mu hiç demek ki zamanı var erkekler 40 ı doldurur diyorlar ama nasip tabi😊
Mrscakir 39+3 bizde aynı durumdayız kızlar erken gelir diyorlar ama bizim ki fazla nazlı çıktı ne yaptıysam gelmiyor 😬
Mommya 39+6 aynı durumdayım her şeyi deniyorum ama yok yoruldum artık doğacaksa doğar zaten yetti gayrı 🙂↔️
Serap5561 İlk oğlumu 40+3 te doğurmuştum oğlanlar geç geliyor sanırım biraz oda suni sancıyla doğurdum 😅😅
Zbydkc Benim kızım 40 +4 de geldi gelmiyordu mecbur yatış yaptılar suni sancı verdiler derken sezenyanla geldi minnak şimdi ikinciye hamileyim 38 -39 arası mecburi gelicek😅 sağlıkla gelsinlerde insllah zamanında
begmbegonya ben de 39+5 teyim dün yürüyüş pilates topunda zıplama hurma yaptım bu sabah mukusumsu bir hafif sarı akıntı geldi 1-2 belime vuran düzensiz sancı oldu beklemedeyim
Esrakalkanc begmbegonya ya bugünden beri karnım taptaşş belım felakett duzenlı gelıp giden sancı yok ya
begmbegonya Esrakalkanc hastaneden geliyorum karnınız taş gibi oluyorsa sancı olabilir. Ben 1 saat nst de kaldım pik yapan sancılar çıktı ama hissetmedim ebe geldi nasıl hissetmiyorsun karnın sertleşiyor dedi. Açılmam henüz 1 cm miş doktor eve gidebilirsin dedi. Siz de bir doktorunuzla görüşün bence
Esrakalkanc begmbegonya cuma kontrolum var nst esnasında genelde sancım cıkmıyor eve gelınce hıssedıyoeum