Hatice-Beer Çatı muayenesi yapıpta uygun catıya sahip olmayan hamiş anneler normal dogum yapan oldu mu ?
Evrimnbe Hatice-Beer evet ben değil ama arkadaşım 38 de çatı muayenesi oldu ve doktoru dar demesine rağmen normal doğum yaptı 2si de erkek ce normal bu arada ama biri 2800 biri 3100 doğdu bebeğin kilosu da önemli 3500 üstü olsaydı belki çok zorlanırdı
Kuumsaal77 Hatice-Beer bana dar dedi normal doğum yapamadım bebeğimde iriydi 3700 doğdu o yüzden sezeryan oldum
Tosbalak Kuumsaal77 pazartesi çatı muayenesi olucam korkuyorum açıkcası muayene olmak istemiyorum bebeğin başı 3 hafta önde gittiği için sezeryan olucam yinede bu çatı muayenesi yapılır mı
Kuumsaal77 Tosbalak eğer devlete gidiyorsan yinede yapar. Benimde bebeğim öndeydi ona rağmen bile bile yaptılar
Buzmavise Civciv 3500 kg ve bana hala çatı muayenesi yapmadılar 38+5′teyiz doktorum beni sezeryana iteliyor olabilir mi diye düşünüyorum artık 🤔 açılmam yok sancım çok
Hatice-Beer Ben çatı muayenesi oldum catım uygun degil dendi direk sezeryan önerdi bende normal istiyorum cok kesim olabilecegini söyledi ebe eger normal dogurursam bu ne kadar doğru bilmiyorum
Tosbalak Kuumsaal77 özele gidiyorum ama yapacak sanırım sezeryan için gün vericem ona göre dedi bakalım artık korkunun ecele faydası yok yaptırcam mecbur 😄
Kbra1012 Tosbalak ben bikere bebek az hareket ettiği ve şekerim olduğu için girmiştim sonrada girmedim de rutin nasıl oluyor diye merak ettim çatı muayenesi sancıya göre mi yoksa haftaya göre mi onu da bilemedim 😢