Anonim16 Haftaya çatşambaya gün verdi doktorum , hiç beklemiyordum ama ikizler her an gelebilir, 37+3 de alacak ama ben hiç hazır değilim, korkuyorum galiba hazır değilim hiç 🙃
fatsfats-92 Anonim16 36+1 im bende hiç hazır değilim ama bebişler hazır artık😂 İlk öğrendiğim zamanlar hiç geçmiyordu şimdi zaman şu oldu aktı resmen🥲
Anonim16 fatsfats-92 hiç sorma aynen zaman nasıl geçti hiç bilmiyorum, hamile kalmaya çalışıyordum en son 😁 sizinkini ne zaman alacak ?
fatsfats-92 Anonim16 Benim ki ilki normaldi buna sezeryan gözüküyor dedi pzrtesi gıdecem bebeğin kafası büyümüşse gün verecekler en son doğuramazsın kafası daha fazla büyürse demişti doktor😂 Daha o bile belli değil yani canm🥲 Senin cinsiyetleri ne peki ilk mi hamileliğin😂
Anonim16 fatsfats-92 ay sağlıklı olsunda, sezeryan olsun canım hiç dert etme onu. Benimkiler ikiz kızlar ilk gebeliğim 🥰 ikiz olunca korktu doktorumda riske atmayalım 37 de alalım dedi.
Yasmncm Betulumcnmm son haftalar gelince bir an önce doğsun isteyeceksiniz şimdiden düşünmeyin Allah’ın izniyle sıkıntısız dogumunuz gerçekleşir inşallah
fatsfats-92 Anonim16 Ay maşallah maşallah 🥰 Bence de ikizler için 37 di de gayet iyi canım sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ❤ Ama doğumdan korkuyorum bende işte ilki zor oldu inşallah şu gibi doğumlarımız olsuuun 🥲
Betulumcnmm Anonim16 daha önce 2 düşüğüm oldu 2. Düşüğümden sonra 1 sene hamile kalamadım e tabi çocuk istediğim için bu sürede çok yıprandım bir yılda olsa tam senemi doldurdum hamile olduğumu öğrendim o yüzden evet bir yandan heyecan çok var ama korku da var özellikle artık doktorlara da güven olmuyor nasıl diyim kimse memnun değil yani Allah iyi doktorlarla karşılaştırsın o an çok zor olur her anne için
Anonim16 fatsfats-92 amin canım inş , sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz, onlar unutturur inş bize bu korkuları 😀🥰
Anonim16 Betulumcnmm çok geçmiş olsun ama çok şükür şu an haftanız güzel, sağlıkla kucağınıza alacağınıza inanın inş öyle olacak 🥰