Sedaaaamm doktorlar da daha yeni yeni, birkaç yıldır bu durumun normal olduğunu kabul etmeye başladı sanırım.
Çünkü 10 sene önce büyük oğlum da daha 1,5-2 aylıkken günlük kaka yapmamaya başlamıştı. O zaman bu kadar internet yaygın olmadığı için doktora danıştık direkt olarak. Sadece anne sütü aldığı halde kabız olduğunu söyledi doktor, sürekli fitil, lavman önerildi boş yere. Sonrasında da o müdahalelerden dolayı daha çok korku oluştu çocuğumda. Kabız olmadığı halde 10-15 gün kaka tutma sorunu yaşadık 4 yaşına kadar, psikolog ile çözebildik.
Şimdi 10 yıl aradan sonra bi çocuğum daha oldu. Bu olay öyle travma olmuş ki bende, artık hem tedirgin hem de temkinli yaklaşıyorum bu kabızlık durumuna.