minikkusselim doktorum vefa hanımdı, mesleki bilgi açısından tercih ettim kendisini. Ben isteğe bağlı sezaryen oldum ama o zorunlu sezaryen gösterek fiyat anlamında yardımcı oldu. Tek sıkıntı ben kendimi hep spinal anestezi olurum diye şartlamıştım ama 100 kg ve üzeri hastalarında genel anestezi uyguluyormuş bu yüzden genel anestezi oldum. Sondayı ameliyata girmeden taktılar ben kendimi çok kastığım için canım acıdı, ameliyat sonrası ise kum torbası kondu karnımın üstüne ve üç kere hemşire gelip kirli kanı boşaltmak için elle müdahele etti vajinaya bu da baya canımı acıtmıştı