Enmomy Selam , 32. Haftaya girdim . Geceleri uyuyamıyorum . Sağa yatıyorum sağım ağrıyor , sola yatıyorum solum ağrıyor . Gece tuvaletim az da olsa tuvalete kalkıyorum . Midem de yanıyor . Asıl hamilelik sanırım şimdi başlıyor . Size eböyle mi
mervemom24 Enmomy bizde bu hafta itibariyle baya ağırlaştım hemen yoruluyorum bel ağrım var geceleri özellikle miğde yanması çok oluyo onun dışında iyiyiz çok şükür
seyma0661 Enmomy çişimi az bi tutsam karnım patlayacakmış gibi oluyor 🥲 tuvalete bende sık kalkıyorum sık da su içiyorum ama ağrılardan uyuyabiliyorum geçen haftalarda daha kötüydüm sonra ekstra magnezyuma başladım. Sağ ve sol yatışlarda ağrım oluyor ama hallediyorum 33+1 olduk. Mide yanmam 20.haftadan beri var gaviscon şurup yada rennie alıyorum anca rahatlatıyor
Minik6075 Enmomy gece uyuyabilen varsa gelsin sırrını versin 😂 çalışıyorum bide ben sabah 7.40 da kalkmama rağmen gece uyuyamıyorum çıldırcam 🤐🤯
busraanneoluyor Enmomy bende de durumlar farksız … Ara ara mide ve boğaz yanması oluyo yatamiyorum donemiyorum nefes alamıyorum ve aynı zamanda öksürük hastalık ile uğraşıyorum….😢😢
Baby_B Minik6075 bebisin dogdugunu günlük rutinleri düsünerek uykuya dalıyorum Gece 1-2 kez tuvalete kalkiyorum uyku sorunum henüz cok yok cok sukur 32+4 deyim🧿🧿😅
Girlmama Enmomy bende her gece tekmelerine uyanıyorum kızımın sabah 4-5 gibi aptamil uygulamasından ninni açıyorum tekmeler duruyor 🤣 daha şimdiden böyle 2 ay sonra napıcam Allah bilir