Kızlar benim sigortam yok, eşimin de şuan sigortası yok. Şuana kadar muayene için özel hastaneye gittim ama doğum ücreti çok yüksek istediler normal doğum için 70 bin TL. Devlette doğum yapsam sigortasiz olduğum icin ne kadar ödeme yapmam gerek? Yapanlar veya bilgisi olanlar yazabilir mi