Gul07- Asel isimli çocuklar çok hastalanıyor diyorlar gerçekten öyle mi ? Kızının ismi asel olup da sürekli hastalanan veya isim ile ilgili bilgi verir misiniz kafamda deli sorular kızıla asel ismini koymayi çok istiyordum ☺️
Fatmadmr37 Gul07- ilk önce masallah diyim hemen 🧿😅 kızımın adi Asel Ikra 2,5 yaşında. Çok şükür şimdiye kadar belki bir iki defa öyle grip olmuştur. Hasta olan bir çocuk hiç olmadı. Belki de şimdiye kadar anne sütü almasının da önemi vardır.
obiranne3 Gul07- Asel ismindeki tanıdıklarımın çocukları xxxx yaramaz😅asla ama asla enerjisi bitmiyor asla . içinden geçiyolar. isim enerjisine çok inanırım
Fatmadmr37 Sema_3858 benim de kızımın adı Asel ikra 2,5 yasinda simdi. İnşallah size de Uğur getirir ❤
Gul07- Sema_3858 böyle bir şey duydum ve çevremdeki asel isimli çocuklara bakmaya başladım hastalanmasını istemeyiz yavrumuzun demi ☺️
Gul07- Fatmadmr37 belki de olabilir ama bütün ihtimalleri göz önünde bulundurmak gerekir diye düşünüyorum ☺️
Ilayda12345 Gul07- 4.5 yaşında adı Asel ikra maşallah hastalansa da kolay atlatır bence isimle alakalı birşey değildir 😊
Sema_3858 Ilayda12345 valla içim rahatladı benim bağışıklık sistemine hiç çekmesin kızım babasına çeksin ben hemen hasta olurumki havadan nem kapiyo derler o derece