Esma314 çok teşekkür ederim💓bu süreçte kızdığım şey şu oluyor madem bu kadar para alıyorsunuz ve böyle şeylerde iyi geliyor neden pakete dahil olmuyor? Ben mesela hastaneye 65 bin tl ödedim ilaçlara 150 bini geçmiştir o gebelik aşısını bile kendim aldım hastane hiçbir şeyi karşılamadı şuda ödediğiniz paraya dahil demedi. Ne yaptırırsan yaptır o senin nasibinde varsa seninle beraber kalıyor zaten.. yok embriyodan biyopsi alalım gönderelim Amerika’ya genetiğine baksınlar? Zaten tüp bebek bu hocam aralarından en iyisini alıp seçiyorsun ve mikroskobun altında görebiliyorsun bunu çoğu inkar ediyor göremiyoruz diye, cinsiyeti bile gözle görüyorlar. Ben transfer olurken bal gibi bir kızın olsun demişlerdi ve şu anda kızım oluyor. 350 dolar demişlerdi genetiğe yollamaya yarısına kendileri çöküyor. Yani çok dağıttım konuyu da bir sürü iğne yanında ilaç pazarlamaya çalışmaları falan tüp bebekte insanın tüm zaaflarıyla oynayıp ekstradan bir sürü para harcatıyorlar zaten ödemeni yapmışız gözünüz doysun🥲Rabbinize güvenin yeter oymuş buymuş şuymuş, eşeği sağlam kazığa bağlamak değil bu yaptıklarınız tamamen nasiple alakalı o gebelik aşısını eşim zorlamasaydı asla yaptırmazdım. Bolca dua edin ve olmayan şeyleri asla sorgulamayın biliyorum çok yaramız var tüp bebek anneleri olarak ama her şeyinde bir vakti var inşallah. Ama içimden geçen transferinizin tutacağı, sağlıklı beslenmek vs bir yana en önemlisi motivasyon ve sürekli yatmamak ilk üç gün dinlenin ama tabii evde gezinin ondan sonra kan akışınızı sağlayın yürüyüş yapın evde yürüyün her taş yerine oturur inşallah🤲🏼🎀💗biraz alakasız oldu ama içimi dökmek istedim çok geriliyorum bu tüp bebek ve para konusuna🥲🥲🥲🥲😿