Yzey Kızlar ikinci kez sezeryan olanlarda 39 haftalikken dogum yapan var mı 38. Haftam bayram haftasına denk geliyor. Eğer aksilik olmasın Allahin izniyle 39+2 falan gün almak istiyorum sizce sezeryanda 39 haftalikken yaparlar mı
Talentedmom Yzey tabi ki yapan var burda yazıyorlar 39 haftaya gün aldım diye çok var öyle olan suyunuz gelmezse sıkıntı olmazsa bekletirler