Bihterrr Yeni anne olacak arkadaşlarım bebeğim 4 aylık ve bu ürün 4 aydır elim ayağım her şeyim. Parasını kuruşu kuruşuna hak ediyor ve aldığım en en mantıklı şey. İlk doğduğundan 3. Aya kadar hep bunda uyudu bebeğim. İlk zamanlar yatağımda yanıma koydum gündüzleri nerde uyuyacaksa oraya taşıdım bunla. İlk doğduğunda kendi küçük Beşiği büyük olduğu için direkt bunla koydum. Bunla ayağımda salladım. Uyuduğunda alıp beşiğine koyma derdi yok direkt al koy uyandırmadan. Yolculuk yaptık yanımda bunla uyudu misafirliğe gittik orda bunla yattı. Artık büyüdüğü için beşiğine yatırıyorum ama gündüz uykularında hala bunu kullanıyorum.ya bu yatakla Ayağımda sallıyorum yada hamağa bunla koyup sallıyorum yada elime alıp sağ sol hafifce sallanıyorum artık nasıl uyumak isterse. Hem hafif kolay taşınabilir hem çok rahat hem yıkanabilir. Dij açılı olduğu için kusarsa boğulma tehlikesi de yok. Bazen bunla tummy time yapıyoruz. Yenidoğan için kesinlikle kullanışlı alınması gereken bi ürün diye düşünüyorum ben çok memnun kaldım siz de bakın istedim ihtiyacınıza göre ❤️
akkaya_1234 Bihterrr nasil yıkanıyor bende bundan aldım icindeki sünger pek ortopedik gelmedi gözüme çökme falan yapti mi sonrada iade etsem mi diye kararsız kaldım ama geri iade etmedim bebeğim daha doğmadı daha kullanmadik eğer bu kadar faydalı bir şey se inşallah bizde faydasını görürüz sevindim bu başlığa
Gullusah92 Bihterrr bilgilendirme için teşekkür ederim. Bende e bebekte baktım bir ara, aklımda kaldı, 2.Bebeğim olacak, biraz pahalı geldi bana açıkçası, o yüzden vazgeçtim. İçinde reflü yatağı olması, kenarlarının bariyerli olması güzel.
Anneyim28 Bihterrr bende bundan aldım ilk bebeğimde de kullandım emzirdikten sonra rahatça koyabiliyorum boğulma kusma olmasın diye yapılmış gönül rahatlığıyla kullanılıyor yine doğum yapicam yeniden aldım
Bihterrr akkaya_1234 hiç çökme yapmadı. Fermuarını açınca kenarları çıkıyor, ayak ucunda altta da lastikli yerden süngeri çıkıyor geri kalan kısmı makinede yıkanıyor. Yattıkça birazcık sönüyor aslında tam formunu alıyor bence ama yıkanınca yine bi kabarıyor zaten . Bebekler için sert yatak öneriliyor ilk doğduğunda kemik gelişimi için bununda sertliği ideal bence ne yumuşak ne çok sert ve bebeğim çok rahat bu yatakla. Yan yatırmak istersem de yastıkla destek veriyorum ilk başlarda hep yan yatırdım kenarları olduğundan o da kolay olmuştu
Anneyim28 Gullusah92 dolap uygulamasından uyguna bulabilirsiniz zaten belli ay kullanılıyor temiz bulunur ve makineye atıp yikarsiniz
Bihterrr Anneyim28 ben de bebeğimin eşyalarını satıyorum ihtiyaç kalmadıkça ama bunu satmıcam belki yine bebek yaparım diye yapmasam da ilk yatağı hatıra olur. Eskime falan olmuyor zaten hiç
akkaya_1234 Bihterrr süngeri de mi yikadiniz yoksa kenarlarında n mi bahsediyorsunuz anlamadım neresi kabarıyor
Anneyim28 Bihterrr evet bazıları hiç kullanmadan satıyor bende ihtiyacımı bazen bu şekilde karşılıyorum 👍
Bedriye12 Bihterrr benim bi arkadaşım bundan kullandı içinde düz kafa yastığı da vardı sizinkinde de var mı yani kafa yapısı güzel aslında yuvarlak ama yukarıya doğru azıcık sivri sanki yastıktan ya da yataktan olabilir mi bu durum siz yaşadınız mı bende ona göre kullanacağım
Bihterrr Bedriye12 evet kafa yapısını bozmaması için hafif çukurluk var yatakta. Benim bebeğimin kafa yapısını bozmadı ilk ay bi sağ bi sol yatırdım ama ilk aydan sonra hep sırt üstü yatırdım hiç düzlük olmadı
Bihterrr akkaya_1234 kenarları ve altındaki süngeri çıkıyor, geri kalan kısım makinede yıkanıyor diyorum daha nasıl anlatayım bilemedim onları yıkamaya gerek yok zaten yatağın kendisi kalıyor geriye o da yıkanıyor . yatak kısmı çökse bile yıkanınca tekrar kabarıyor
akkaya_1234 Bihterrr bende yatak bozulur diye yikamadim daha nasıl anlatayım demek biraz kaba geldi sadece yazdığı niz kısmı tam olarak anlayamadım dedim
miroscumm Bihterrr kesinlikle katılıyorum kızımı ayakları taşana kadar bunda uyuttum bende beşiğinde de bununla uyuyordu günüderide bununla uyuyordu misafirliğe gitsem götürüyordum oradads bununla uyuyordu
Bihterrr miroscumm evet ya baştan alışveriş yapsam ilk alacağım ürün kendi üretimim gibi övünüyorum 😂