C01_ Kizlar ilk bebişimiz saglikla gelsin issallh ama isim komusu eşimle surekli tartışıyoruz kaynanam ile aramız baya kötü ama eşim babası vefat ettiği için bebişimizin ismini yaşar istiyor ama yanına bir isim de bulmak istiyorum bı öneriniz var mı 🙏
KumpirsMom C01_ ya ölen birinin adını bebeğe koymak bana çok sağlıklı gelmiyor enerjiye inanıyorum elbetteki her isim sonuçta birinindi ve onlarda vefat etti ama buda bile bile .. kişinin niyetiyle konan isimler o kişinin enerjisini taşıyor bence
madreysubebe C01_ Herkes yeni bir ismi hak ediyor bir de anne babanın ortak içine sinen bir isim olmaması haksızlık gibi ömür boyu kalır yani insanda. Espri gibi anlamayın ama adamcağızın kendi yaşamıyor ki yaşar ismini verseniz ne olur. Kendisi de görüp sevinemeyecek
C01_ Bende sizin gibi düşünüyorum evt ama babası adı yaşasın istiyor aslında ben Akgün veya Gökalp istiyorum ama yinede farklı bir isim Yaşar’ın yanına uyabilecek var mı aklımda bir köşede bulunsun