madreysubebe Baştan beri çok şükür rahat geçti kusma yok bulantı yok tiksinti yok vs vs hamile değil gibiydim tek çok uyku vardı. Sonlara doğru ağırlaştım tek o, dogumumda 4.5 saat sürdü bunun yarım saat 1 saat o da en fazla bu kadar bile yoktur sanci çektim şükür ki hemen doğru kızım sonrasında da kendi işimi rahatca gördüm.
Ben inanıyorum o yüzden bu lafa