zynrn Beta HCG değeri adet gününden önce yüksek olunca erkek eğer düşük değer olursa kız olma ihtimali var şeklinde bir yazı gördüm kızlar böyle bişey var mı yada deneyimleyip tutan oldu mu ?
Eylinna Hurafe canım bunlar. Bütün belirtilerim kız gösteriyordu beta değerim kese aşermeler vs. Ama bebiş erkek.