Hepinize iyi akşamlar. Ben 8 haftalık hamileyim ve bugün bi üşümeyle birlikte ardından ateş geldi ve ateşim 37.3’e kadar çıktı biliyorum yüksek değil falan diyeceksiniz ama bence yüksek. Ve korkuyorum bebeğe bir zararı olur mu? Doktoruma yazdım parol içmemi söyledi ve bol sıvı tüketmemi söyledi. Parol içtim ardından ılık duş aldım şu anlık iyi gibiyim ama gece ne olur bilemem. Hamileliğinin başlarında başına böyle bi durum gelen var mı nasıl atlattınız yardımcı olurmusunuz bana? İlk gebeliğim ve endişeleniyorum doğal olarak..