Zhlcnr Kızlar merhaba 17 haftalık hamıleyım 2. Gebeliğim hala hissetmiyorum oğlumda erken hıssetmıstım kız bebekte geçmı hıssedılıyor?
Burcu3572 Zhlcnr Bende aynı durumda kaldım valla kızlar hantal hep şüphe üzüntü içindeydim oynamıyor diye 22 haftam oldu yeni yeni net belli ediyor kendini
Kdrye Zhlcnr benimde ayniydi. Ilk oglumda erken hisstemistim. Simdi Allah nasip ederse kizim olacak ve 21 haftalikken hissettim. Simdi 33+5 olduk masallah oglumdan hareketli 😉
Zhlcnr Burcu3572 aynen canım bende rısklı geçen gebelıgım var zaten hergunde doktora gıdılmıo🤣 bu sonrakı kontrole kadar yuregım ağzımda
Burcu3572 Zhlcnr ay birine anlatınca amann sanki hiç çocuk getirmemişsin diyorlar ilk oğlum da rahattım bunda değilim ne yapayım diyorum inan herkes burda tekmeler atıyor diyor bende tık yok 22 haftalık artık rahat hissediyorum