gozde-3535 Gebelikte hiç belirti yaşanmaması normal mi? 7+2 gebelikte ne bulantı var ne başka şey böyle yaşayan var mı? Bel ağrısı yaşıyordum önceleri o da geçti.
Aleyzeee gozde-3535 kişiye göre değişiyor galiba canım benim mesela aşırı bulantili geçiyor arkadaşımın ki normal geçiyor
a_burcu_bur gozde-3535 benim sonuna kadar hiç belirtim olmamıştı. Ne mide bulantısı, ne tiksinti, ne duygu değişimi, ne alınma gücenme, trip, hiç bişey…. pamuk gibiydim 🤣
birannis_ gozde-3535 çok normal hiç Belirtim olmadı bnmde çok rahat bir hamilelik geçirdim şimdi 3. Cü gebeliğim bunda belirti var mesela
Aleyzeee a_burcu_bur istedim belirtiler bu ama işte bende et tavuk yumurta her türlü yemekten kokudan tiksinti sancı uyku ver Allah ver 😂😂 aman sağlıklı olsunlar da
Ervaidil gozde-3535 şükür et millet. Yatak döşek yatıyor canım ☺️ ben 38+5 im çok şükür başlarda da mide bulantısı yaşamadım hamile değilmişim gibiydi
Ecemyurdakul Ya arkadaşlar günaydın benim de adetim 2 gün geçti test yaptım ama negatif çıktı acaba stresten mi adet olmuyorum yoksa testi mi yanlış yaptım yada testte mi bir hata vardı anlamadım ya
Kt52 gozde-3535 benim dün vardı bugün yine gitti kalp atışını duyduk her şey yolunda :) yarın yine gelir belirtiler böyle gidiyor benim sürecim anlamadım 😄