Msa97 Kızlar doktorum hastane değiştirdiği için Acıbadem Altunizade de doğuracağım daha önce doğum yapan var mı nasıllar ilgililer mi memnunmusunuzzz???
gunesveguney Msa97 arkadaşım orda doğum yaptı çok çok memnundu 🙏🏼 riskli gebeliği olduğu için erken doğum yaptı ama tüm süreçte çok çok ilgili olduklarını söyledi
Efy11 Msa97 ben ilk doğumumu yaptım Allah izin verirse tekrar yapacağım çok ilgililerdi kat hemşirelerinden doğumhane ekibine ameliyathanedekilere kadar. Normal doğumdan sezaryene döndüğüm için hepsini gördüm🥹😁
Efy11 tgbkrgz doktor önerisi yapabiliyor muyuz yasak diyorlardı benimki H.S. kolayca bulabilirsiniz 💗
gunesveguney tgbkrgz erken ve riskli doğum olduğu için perinatoloji doktoru Ahmet tayyar bey girdi onun doğumuna canım. Bende Nida hocaya gittim çok tatlı bir kadın memnun kaldım bende genel olarak hepsi iyi ama hastanede doktorlar da