elalara Merhaba kızlar Kullanıp çok memnun kaldığınız çatlak karşıtı krem jel yağ artık hangi formda kullandıysanız marka tavsiyesi verir misiniz?
gokcekocyigiit elalara bunu kullanıyorum, daha önce de kullandım, illa ki çatlak oluyor ama çok fazla değil 😊
Namesiz6 gokcekocyigiit Bende bunu kullanıyorum ama malesef karnım çatlak içinde.Hiçbir şey etki etmedi.Çatlayacak karına ne sürsende çatlıyormuş gerçekten.Ama doğum sonrası kızarıkken çatlaklar beyazlamadan o zaman etkisinş görüyormuşuz sanırım 🥲
Eylinna Bende bioil kullanıyorum canım. Şu an çok memnunum gebelik öncesi olan çatlaklarımın bile görünümünü azalttı 24. Haftayım 6 kilo aldım henüz çatlağım oluşmadı🤗 bol bol su içmekte çatlakları önlüyormuş.
eceeelmn Ben de lierac ve Bioderma atoderm yağ kullanıyorum. hindistan cevizi yağı almıştım aslında ama yorumlarda tuglenmede artış okudun o yüzden riske atmak istemedim kullanmadım onu.