Histereskopi hiç korkulacak bir operasyon değil ve doktorların birçok yöntemle göremedikleri şeyleri doğrudan görmelerini sağlıyor. Benim de rahim T şeklindeydi onu düzeltmek için oldum iyi ki olmuşum çünkü 2 adet polip de varmış, onlar da alındı o sırada. Doktorunuz önerdiyse kesinlikle olun.