hakkah24 Cigdembiyik madrebebek ten yaptırdım, hem çok pahalı değil hem kumaşı kaliteli hem de satıcı üç dört gün gibi az bir sürede teslim etti tavsiye ederim
Efsunib Cigdembiyik ayy çok istiyordum yaptırmayı ama maalesef kısmet olmadı.sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza tavşanlı olanlar çok güzel erkek veya kız fark etmez çok tatlı duruyorlar
1Anneadayiiii Cigdembiyik Ben trendyoldan bu modelden yaptırdım canım kumaş kalitesi çok güzel yumuşacık sorunsuz geldi ve fiyatı da uygun bence
Cigdembiyik Efsunib bende kızıma yaptırmayı çok istyodum sonradan unuttum oğluma yaptırmayı unutmak istemiyorum😂
Efsunib Cigdembiyik ben unutmadım😂 keşke unutmuş olsaydım bebem prematüre doğdu küvezde kaldığı süre boyunca da aklıma bile gelmedi
wherearetheavocados Cigdembiyik bebesoilden 580 e mi ne yaptırmıştım https://www.bebesoil.com/ Şimdi 690 olmuş