Biranne_197 Kızlar bugün devlet hastanesinde doktora gittim ve %60 kız dedi bu sonradan değişir mi sizce ve benim hesaplamalarıma göre 15+1 doktor 15+5 dedi diğer doktorlarda benim hesabım tamdı ama bu doktor 4 gün ilerde söyledi bu da normal mi ?
elalara Görüntülere göre kız gibi canım. Üzülme daha ilk çocuk ikincisi var üçüncüsü var. Kız iyidir ömürlük dosttur anneye