Ben negatifim eşim pozitif kan uyuşmazlığımız var 1.hamileliğim bir buçuk aylıkken düşük oldu şuan 2. Kere hamileyim 1.hamilelikte kan uyuşmazlığı sorun olmuyormuş 2.hamilelikte riskliymiş bu durumda çocuk doğmasa bile riskli oluyor mu iğne ayı geç o zamana kadar bi sıkıntı oluşmaz mı