ipekoktamis Arkadaşlar adanada aylin iplik hanıma giden var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim ben şimdilik memnun kaldım evime çok yakın Bi devlet hastanesinde calisiyor doğumuda orda yapmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim :)