Smr28 20 haftadayım bugün kasığımın kenarında iğne batar gibi ağrı oluyor sizde de oluyor mu normal mi? Yarın doktora gideceğim ama böyle olan var mı diye sormak istedim
Melos006a Smr28 16+3 bende de o şekilde 2 gündür bende stresten olabilir diye düşünmüştüm ama bilmiyorum:(
Aise2861 Dün bende de oldu 21 haftalık. Ama ben idrar yolu enfeksiyonundan olabilir diye düşündüm vardı zaten de :/
Smr28 Melos006a Aise2861 bugün doktora gittim çok şükür sıkıntı yoktu doktor normaldr dedi ağrının olması