14 haftalıkken doktorum 100 de 100 kız demişti burda tahmin edenler de kız demişti bugün 17 ye girdik ve birden pipisi ortaya çıktı şok oldum biraz da üzüldüm çünkü kız annesi olmaya kendimi o kadar alıştırmıştım ki kurduğum tüm hayaller yıkıldı sonrada kendimi evlat ayrımı yapıyormuş gibi kötü hissettim