mucizemgelsin61 Artık sancın olması lazım ara ara diyor herkez kızlarr yani sancım yok normalmi sizler ne durumdasınız doktorumda sancın yok biraz yürüyüş spor yap dedi
rubeyyisarah mucizemgelsin61 ilk çocuğumda ben de hiç yalancı sancı hissetmedim 41+5 doğdu🙄 bunda kaç aydır hissediyorum hala bir doğum belirtisi yok 38+2…
Nananan mucizemgelsin61 şart değil cnm ben oğlumda hiç ağrı sancı yaşamadım iğne batması bile yaşamadım suni sancıyla normal doğum yaptım şuan ikinciye hamileyim 37+5 haftalık hamileyim bu gebeliğimde ağrılarım var biraz
yeni_anne2 mucizemgelsin61 canım ben annemle daha bügün konuştum kendisi 10 çocuk sahibi 😁😂 önceden sancı çekmek iyi değill diyordu doğum anında anlık gelen sanclıyla doğum yapmak daha iyi rahat doğum olurr dedii kendisi 😊
mucizemgelsin61 rubeyyisarah Hadi yaa 🙄 42 nerdeyse ayyy ben artık dayanamıyorum çok sıkıldım🤣 umarım başlar artık sancılarım bakalım nolucak ya
Buzmavise mucizemgelsin61 bende dayanamıyorum 38+5 herkese haber saldım diliniz boşa dönmesin dua edin hayırlısı ile en kısa zamanda doğurayım diye 😊 son hız plates ördek yürüyüşü vb herşeyi yapıyorum tüm tuşlara basıyorum ama gelmiyor kız😆😆
mucizemgelsin61 deletedmom43191 Ayy valla korktum benmi böyleyim acaba anormallikmi var diye düşünmeye başladım😏 zaten korkuyorum
mucizemgelsin61 Nananan Hımmm anladım canım evet değişebiliyor tabi hamilelikten hamileliğe .. Teşekkürler yorumun için 🌸
mucizemgelsin61 yeni_anne2 Ohh maşallah 🤣 tecrübeli tabi kadıncağız haklıda bencede önceden çekme o an yaşa bitsin sancını. Ayy allah yardım etsin 🙏 bakalım
yeni_anne2 mucizemgelsin61 baya bir tecrübeli hemde 😂 o yüzden bence kafanı böyle şeylerle doldurma Rabbim saglıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸🤲😊
mavisevenanne 38+2 deyim hiç sancı ağrı vs yok. İlk gebelik erkek iri bebek denildi ben de bir an önce pırtlayıp kurtulayım istiyorum daha fazla irileşmeden🫢
mucizemgelsin61 mavisevenanne Ayy evet haklısın valla inanki bende o kadar sıkıldımki böyle içim daralıyor bazen kötü hissediyorum stres vs de var
elasevgi mucizemgelsin61 sancı derken bazen karnıma regl sancısı gibi giriyor bir de bebek kasılıyor onlar mı 😍
mucizemgelsin61 elasevgi Bende bilmiyorumki onlarmı onları bende yaşıyorum mesela karnım falan ağrıyo karnım sertleşiyor ama sancı dedikleri daha farklı sanırım
Elfelf475 mucizemgelsin61 benim de yarın 38 olacak. Sancı falan bende de yok ama doktorum yürü ve pilates yap diyor. Ben de hepsini yapıyorum hatta ben 12 haftalıkken başladım bunları yapmaya. Ne zaman gelecekse o zaman gelecek belli ki buna rağmen
mucizemgelsin61 yeni_anne2 Ahhh İnşallah canım yaa🙏 Herkez sağlıkla bi avazda kavuşsun inşallah bebeğine
asenat-63 mucizemgelsin61 sancı daha farklı regl sancısı gibi hafif başlar yürüdükçede süresi azalır karnınızın sertleşmeside bebeğin kasılmasından oluyor
asenat-63 mucizemgelsin61 bende olmadı ve sanırım bir gece ansızın sancılar başlıyacak bende sabah 6 da başlamıştı