54Nevra54 ailenize söylememekle çok iyi yapmışsınız. Suan kimsenin birşey bilmesine gerek yok çünkü çok evhamlanıyorlar noldu ne bıttı sorulması cok rahatsız edebılıyor. Eşinizle birlikte nedir ne değildir tahlil sonuclarınıza kadar bencede birlikte gecırın. Bende tüp bebek tedavisiyle yeni hamile kalmış biri olarak, ne kadar saklarsanız o kadar iyi diyorum. Korkulacak bırsey yok ınanın suan herseyın bır çaresı var hiç hücresi olmayan erkekten bile bir şekilde sperm alıp bebek yapabiliyorlar tabıkıde allahın nasip etmeside var. İçinizi ferah tutun sonuclarınız güzel cıkar umarım 🙏🏻🌸