guclubebek35 Merhaba arkadaşlar 26 haftalık gebeyim tiroidim demirim tansiyonum normal ancak nabzım dinlenme durumundayken bile 95-105 arası çıkıyor hep böyle hiç düşmüyor siZinkiler genelde kaç çıkıyor ?? Bu durumu yaşayan var mı beni hiç rahatsız etmiyor ama yüksek işte
BurcuHamza guclubebek35 benim gebelikten önce yüksekti baktırdım kardiyolojiye falan gittim bi neden bulamadı. Şimdi genelde 85-95 gidiyor. Senin daha öncesinden yuksekmiydi?
Depresif_polyanna guclubebek35 nette okuduğum kadarıyla denilen vücutta ekstra bi kan artışı olduğundan bebeğe de kan gitmesi için kalp daha fazla calisiyomus canım
Badesmom Benimde nabzım hep yüksek tansiyon yüksek olmadığı sürece sıkıntı yok bebeğe daha çok kan gider demişti doktor