seyma0661 Arzu1616 anladığım kadarıyla 14+1 haftalıksınız. Bebeğin kilosu 98 gram ama 14grama kadar yanılma payı oluyormuş az yada çok. Ölçümleri de haftasıyla uyumlu gözüküyor
Arzu1616 seyma0661 Teşekkür ederim canım sağ ol 14+ 3 gözüküyor Normalde ben de hamilelik programında anlamadım o yüzden yazdım gelişimi küçük mü geldi
Arzu1616 Fatmaacylnn teşekkür ederim canım bir an moralim bozuldu Sanki küçük geldi de farklı yazıyor anlayamadım da
seyma0661 Arzu1616 1-2 hafta önde yada geride olması sorun olmuyor günlere hele hiç takılmayın demişti doktorum 💕 bu haftalarda kilosu da 50-100 gram arası oluyormuş gayet iyi gözüküyor yani
Fatmaacylnn Arzu1616 rica ederim 💕 yok küçük değil gayet normal zaten öyle olsa doktorunuz mutlaka söylerdi🥰
Arzu1616 Fatmaacylnn ben biraz minyon tipliyim doktor bana vitaminlerini falan eksiltme güzel beslen dedi🙂
Fatmaacylnn Arzu1616 evet vitaminler falan önemli 🥰 ama bebişin bence beslenmeyle alakası yok gibi bende minyon tipliyim ama bebişim hep önden gidiyordu şuan son haftalarda olunca haftasını yakalamış galiba stres yaptım 💕
Fatmaacylnn Arzu1616 yaa maşallah ikinci bebiş mi Allah bağışlasın inşallah 😍benim de ilk gebeliğim ama artık sonlara yaklaşınca tecrübelerim oldu 🥰