1begonya Sevgiiss yarın yapıcam o zaman ya inşallah vardır her ay umut etmekten biraz yoruldum ama Allah’tan umut kesilmez
Sevgiiss 1begonya genelde çıkıyor canım inşallah pozitifi görürsün varsada çok silik çıkar . Çıkmazsa 11 12. Gün çıkanlar var 🌸
Sevgiiss Edizhr benimde 9. Gün çıkmıştı kan vermiştim 31 çıkmıştı . Testle alakalı olabilir , geç yerleşme olabilir en garanti 11 12. Günler çıkıyor artık