Baharkle İyi akşamlar arkadaşlar, 2 3 gündür belim ve karnıma ağrılar giriyor geçiyor normal mi ,bu haftalarda böyle olanlar varmı
tuba-berfin Baharkle bende suan aynıyım ya bugün inanılmaz kasık ve bel agrım var hicbir is yapmadım da
Mmmmmb Baharkle bende 5+6 yım bendede ayni ağrılar var adet olacakmışım gibi ama bunlar gayet normal ağrılar kanama olmadıgı sürece 🌸