[silindi] Adecel 😊 ben 30. haftada sadece bu üçlü aşıyı oldum, takipli olduğum özel hastanede oldum, 700tl civarı idi aşının ücreti, sadece aşı ücretini ödedim yani ekstra hastane bir ücret almadı ama tabii muayenede doktorum reçete etmişti. Özel hastane dışında da bu aşıyı eczanelerden de kendiniz alıp, aile hekimliğinde vurdurabilirsiniz. Ben alalı 6-7 geçti, gince fiyatını net bilmiyorum.